Historia pani Oli i jej Volkswagena Lupo
Pani Ola od kilku miesięcy zauważała, że stacyjka w jej Volkswagenie Lupo zaczęła działać coraz ciężej. Z pomocą „dobrego doradcy” z pracy postanowiła wypróbować popularny preparat typu WD-40. Niestety, zamiast pomóc, smar rozpuścił stary fabryczny smar i nagromadzone w środku zabrudzenia. Efekt? Zablokowany wkład stacyjki i zalana kostka elektryczna zapłonu, a samochód całkowicie unieruchomiony.
Auto trafiło do warsztatu, który zdemontował całą stacyjkę i przywiózł ją do naszego punktu w Olsztynie.
Regeneracja wkładu stacyjki – krok po kroku
Demontaż i rozłożenie wkładu stacyjki na części pierwsze.
Dokładne czyszczenie obudowy i mechanizmu z zabrudzeń oraz resztek smaru.
Wymiana zużytych zapadek na nowe, idealnie dopasowane do klucza.
Smarowanie odpowiednim preparatem przeznaczonym do precyzyjnych mechanizmów.
Montaż i testy stacyjki – po regeneracji wkład działał lekko i bez zacięć.
Dlaczego nie smarować stacyjki smarami typu WD-40?
Preparaty typu WD-40 nie nadają się do smarowania stacyjki w samochodzie. Mogą rozpuścić fabryczny smar i doprowadzić do poważnej awarii, takiej jak:
zablokowanie mechanizmu,
zalanie kostki elektrycznej,
unieruchomienie pojazdu.
Profesjonalna naprawa stacyjek – Olsztyn
Jeżeli Twoja stacyjka zacina się, ciężko chodzi lub została zablokowana, nie ryzykuj pogorszenia problemu. Skorzystaj z naszej usługi regeneracji i naprawy wkładów stacyjki w Olsztynie. Zobacz na zdjęciach, jak wyglądała naprawa stacyjki w Volkswagenie Lupo pani Oli, i przekonaj się, że profesjonalna regeneracja to najlepsze rozwiązanie. Zobacz poniżej film, w którym pokazujemy krok po kroku, jak naprawiamy stacyjki samochodów z grupy VAG.








