
Szybko okazało się, że przyczyną zacinania były zużyte zapadki wkładu stacyjki i sprężynki które nie wracały już poprawnie na swoje miejsce. Zanieczyszczenia i brak smarowania tylko pogłębiały problem.
Rozebraliśmy cały wkład stacyjki i wykonaliśmy gruntowne czyszczenie każdego elementu. Następnie:
wymieniliśmy zużyte zapadki i sprężynki,
odpowiednio dobraliśmy nowy układ pod klucz klienta,
nasmarowaliśmy cały mechanizm i przetestowaliśmy jego działanie.
Dzięki temu stacyjka działa teraz płynnie i bez oporu – dokładnie tak, jak fabrycznie nowa.
Na prośbę klienta przygotowaliśmy również nowy grot klucza, który wycięliśmy na profesjonalnej maszynie Silca Futura. Dzięki temu odwzorowanie wzoru było perfekcyjne – grot idealnie współgra ze stacyjką, przełożyliśmy również transponder odpowiadający za odpalanie auta do nowej obudowy. Po montażu wszystko wyglądało jak nowe – estetycznie i solidnie.
Po złożeniu i przetestowaniu zestawu (stacyjka + klucz), całość została bezpiecznie zapakowana i odesłana na adres warsztatu w Kętrzynie.
Klient zapłacił za usługę szybko i wygodnie – korzystając z płatności BLIK online.
Jeśli Twoja Honda CR-V I generacji (1995–2001) zaczyna mieć problemy ze stacyjką – nie zwlekaj. Wystarczy, że zlecisz demontaż mechanikowi i wyślesz do nas stacyjkę, a my zajmiemy się resztą. Obsługujemy klientów z całej Polski – szybko, solidnie i z pełnym wsparciem. Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń – chętnie doradzimy, jak przygotować przesyłkę.
Naprawa stacyjki Honda CR-V I, Civic VI 1995 - 2001 Naprawa stacyjki do auta Honda CR-V generacji I i Civic VI produkowanych od 1995 do 2001 roku. Stacyjkę należy zdemontować samodzielnie i dostarczyć do naszego serwisu, a my naprawimy ją w ciągu jednego dnia roboczego. Przejdź do sklepu Cena 399,00 PLN
Zajrzyj za kulisy naszej pracy! Na naszym kanale YouTube znajdziesz film, w którym pokazujemy, jak wygląda proces naprawy stacyjki krok po kroku – od rozbiórki aż po końcowy test: